viernes, 28 de abril de 2017

Pronto será habitual falarlle á neveira ou a aspiradora


A intelixencia artificial e os asistentes virtuais, que van a permear en ámbitos tanto profesionais como persoais, farán que a voz se converta "sen dúbida" na forma de relacionarnos coa tecnoloxía: falaremos ao móbil, pero tamén á neveira ou á aspiradora.

"Agora mesmo empezamos a ver a xente falándolle ao móbil, ditándolle mensaxes.

 En breve, en lugar de escribir, falaremos. E falar ao móbil será o primeiro, pero pronto será habitual falar á neveira, á aspiradora, a outros moitos dispositivos", explica a directora do Centro de Excelencia de Desenvolvemento Móbil e Bots de Sage, Susana Durán. 

A compañía tecnolóxica de xestión empresarial celebra este mércores en Madrid o Sage Summit Tour, un encontro con socios e clientes no que presentará as súas novidades e liñas de innovación, moi centradas na mobilidade, a intelixencia artificial e os bots conversacionales.
Nos chatbots a idea é que o usuario poida saber cunha simple pregunta a través dunha plataforma de mensaxería instantánea como Facebook Messenger, sen necesidade de acceder a unha web, determinada información que necesita. 
Os robots conversacionales de Sage permiten ao cliente coñecer ao instante, mediante conversacións en plataformas como Facebook Messenger, Skype ou Slack, quen lle debe diñeiro, que facturas vencen este mes ou cal é o seu balance. "Primeiro pasamos da web ás aplicacións móbiles e agora as aplicacións de mensaxería convertéronse no novo sistema operativo, co cal os chatbots son as novas aplicacións", indica Durán. 

"Son moi sinxelas de utilizar, non temos que aprender nada, non temos que descargar nada para usalas, están dispoñible na nosa plataforma de mensaxería. Simplemente debémolo engadir como contacto, igual que a un familiar, e xa o temos dispoñible", sostén.


No hay comentarios:

Publicar un comentario